Patterned Text Generator at TextSpace.net

Selasa, 13 Disember 2011

coret mencoret :)

hye semua...
Agak lama aku x menulis dan menconteng kt blog neyh...ntah npe mood nk menulis,dh hilang setelah berbulan2 aku hilang minat nk menulis akibat dripada terlalu bnyak mnulis nota  nk exam....
first kali aku nk cite yang result aku dh kuar...alhamdullilah.,......xde repeat,
poiter pown agak ok jugak....heeeee ok ke?bg aku ok je...hahaha
Jd ako kena fokus untuk sem depan plak..yahooooooo,,,tgal lg 1 sem sblum aku terbang mnrbang tggi ke awan,,hahahahaha
adoiiiii xsbr nye la aiii....
tp sblum nk terbang hurm   mmg kna tempuh sem last ney dgan penuh kesabaran la,,,,,aiyoooo...
cuti pown semakin hari dh semakin nk abis...
fuh!!aku xnk msuk bljar lg la...xpuas cuti g neyh...hahahahaha
bab kata mak ako p hep amik surat bhenti bljar.
sebab: xsuka bngun pg..hahahaha
sepatotnya bg semngat neyh x bg down lg..hahaha *aptb mak neyh...
tp ape2 pown mak yg terbaik..syg mak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan