Patterned Text Generator at TextSpace.net

Khamis, 15 Disember 2011

Gundahnya si gelana dihatiku
Menghiris setiap kepingan jantungku
Dan bertebaran tak tentu tujuan
Salahkah susunan baitku
Buat jiwa luka merah warnanya..
Tidakkah kau tahu,
warna merah luka mu menganggu tidur malamku
aku tak malu..
sedih tu tipu  kalau tak ada.. kecewa itu sudah pastinya.. gembira hanya terukir senyuman palsu..
hati bercampur baur .. aduh..kenapa ya?aku terlalu takut.. tapi kenapa aku masih mampu tersenyum?
aku mahu jadi POSITIF!!
tapi aku tetap menitiskan air mata walau hanya beberapa titis..ADA HIKMAHNYA hendaknya.. tapi sumpah! kenapa sebelum detik itu semuanya lancar..terbaik..
aduh..jangan tanya kenapa lagi? ..aku pegang kata
kegagalan itu adalah guru terbaik“..
menyanyi dan menari hiburan tebaik dikala ini…

 Kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa Kenapa
Kenapa sang bulan berputar mengelilingi bumi? Kenapa
Kenapa ombak di lautan tidak pernah berhenti? Kenapa
Kenapa Mac dan April datang selepas Februari? Kenapa
Kenapa ku sedih bila kamu menghilangkan diri? Kenapa
Kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa kenapa Kenapa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan