Patterned Text Generator at TextSpace.net

Sabtu, 17 Disember 2011

Hancur rambutku :)

Hye,Hye,Hye.,,,,,
Malam2 ney tetibe idea Nk becerita banyak plak..hahaha,,,mood pown agak rajin selepas makan roti canai banjir....:)
di balkoni rumah sambil menikmati lampu2 jalan disekitar Kuala Lumpur.
Tenangnya suasana malam,
bising bingit bunyi kenderaan semakin berkurangan,tenangnya Kl...
Keletah si anak buah yang merengek2 ingin tidur mencuit hati :)
cerita hari ini,
hurm hurm
petang tadi pergi gunting rambut dengan m,su
aduiii minta die penipiskan aje
tidak disangka die gunting sampai pendek..,,panjang sejengkal je dari rambut cintaku..
Ah sedihnya :'( setelah bertahun2 aku mnyimpannye Ah moi ney bleyh men tarah je rmbut aku,,,
tp ape nk buat mnyesal pon ta guna..
bedebar2 aku tnggu cintaku balik rumah,,
mau hadap aku kena marah dengan die,,,,
huhuhu
sekali die balik boleh die cakap
hahaha
sy pernah tengok rambut awak neyh?
kt mna?
dekat gmbar mak msa kecil2 dulu?
eeiiiiii malunya saya.,,nmpak sgt buruk
sekali die cakap nmpak kembang ja muka?
wuargggg
sedihnye saya..
hurm.,,,rambut saya?dah xcntik?awak syg sy lg x?
hahaha ape punya soalan la
syg kena pada rambut ke?
hahaha
tapi bleyh jugak kan?
rambut 2 pown penting gak.
hahaha cakap p la cm 2...
hurm bila tahun plak la rambut saya panjang?
dah la saya xsuka mnunggu,,
hurm ,,,
terpaksa la saya bersabar
:)
hurm 2 je la sy nk cerita
motif: rambut saya dah pendek :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan